Усе з чогось починається:
школа – з порога,
урок – з дзвінка,
знання з учителя.
В.Сухомлинський
Одним з провідних завдань науково-методичної діяльності сучасної школи стає забезпечення необхідних умов для творчої діяльності молодих педагогів, надання їм допомоги в проходженні ступенів становлення й розвитку системи роботи.
Для того, щоб учитель зміг втілити свої професійні задуми, потрібні спеціальні знання. Очевидно, що певне коло знань молодий учитель отримує у вищому навчальному закладі, а доповнювати й поглиблювати одержані знання він має в процесі роботи в школі.
08 грудня 2015 року в Андріївському НВО «ЗОШ І-ІІ ступенів – дитячий садок» проходило заняття школи молодого вчителя, керівником якого є вчитель іноземної мови Олійник Н.Й.
Ось чому одним із пріоритетних напрямків роботи в Андріївському НВО є робота школи молодого вчителя. Ця робота спрямована на розвиток творчих здібностей молодих вчителів, підвищення рівня його професійної майстерності шляхом впровадження інтерактивних інформаційних технологій, запровадження нових ідей і підходів.
Завданнями школи молодого вчителя є надання необхідної допомоги молодим спеціалістам в оволодінні методикою викладання свого предмета, розвиток умінь використовувати у роботі досягнення сучасної психолого-педагогічної науки.
Робота школи молодого вчителя спрямована на допомогу молодому педагогові в підвищенні професійної майстерності.
Мета школи молодого вчителя:
· допомога учителю у розв'язанні конкретних проблем щодо методики викладання;
· ознайомлення його із сучасними методиками й технологіями навчання, особливостями роботи зі шкільною документацією;
· адаптаційна допомога;
· індивідуально-психологічний супровід і підбадьорення молодої людини на початку її професійної діяльності;
· розвиток умінь і навичок учителя планувати уроки, оптимально обирати прийоми та методи роботи з учнями.
|