The mediocre teacher tells,
The good teacher explains,
The superior teacher demonstrates,
The great teacher inspires.
W. A.Ward.
10 лютого 2016 року в Андріївському НВО «ЗОШ І-ІІ ступенів – дитячий садок» проходило заняття Школи молодого вчителя, керівником якого є вчитель іноземної мови Олійник Н.Й.
Тема третього заняття: “Організація самостійної роботи на уроці як засіб підвищення рівня навчальних досягнень учнів.”
Участь у засіданні взяли двоє молодих педагогів іноземної мови Шльонська М.А. та Горіленко А.І.
Школа молодого вчителя - це важлива сходинка професійного зростання молодих педагогів.
Мета Школи молодого вчителя:
· допомога вчителеві у професійному становленні, виробленні власного стилю роботи, розвитку фахового потенціалу, оскільки формування основних професійних якостей, які визначають ступінь майстерності педагога, відбувається протягом перших 2—3 років педагогічної діяльності;
· розвиток лідерських здібностей;
· виховання в молодих спеціалістів почуття відповідальності за обраний шлях;
На заняті детально розглядалися методи самостійної роботи, інноваційні підходи до організації навчально-виховного процесу, способи використання нових педагогічних технологій.
Напрями роботи школи молодого вчителя:
· здійснення заходів із поглиблення педагогічних знань щодо методології навчання, вивчення директивних матеріалів, документів Міністерства освіти і науки України;
· поглиблення науково-теоретичної підготовки з предмета та методики його викладання, поповнення знань із суміжних предметів;
· науково-методична робота з вивчення узагальненого передового педагогічного досвіду та визначення шляхів його творчого використання;
· здійснення заходів щодо підвищення освітнього, науково-методичного та культурного рівнів молодого вчителя;
· організація проведення семінарів, оглядів, конкурсів тощо.
Основні форми навчально-методичної роботи в школі молодого вчителя :
· індивідуальні консультації;
· практичні заняття, на яких здійснюється моделювання та обговорення запропонованих моделей уроків, виготовлення зразків дидактичних матеріалів, розробка завдань для тематичного і підсумкового оцінювання;
· взаємовідвідування уроків.
Усі розглянуті питання стануть у пригоді молодому педагогу, бо вони не лише допоможуть якомога скоріше осягнути професію вчителя, а й створити індивідуальну творчу лабораторію, забезпечити сприятливі умови для творчої самореалізації.
|